fredag den 20. juli 2012

En fyr, der hedder Theo, holdt mig vågen i nat...


Nå, du havde måske regnet med nogle lidt mere spændende billeder, da du læste overskriften...?


Det handler selvfølgelig om Theo Sundh, der har bloggen Crochet Bloke. Han inspirerer mig meget, og jeg kan rigtig godt lide at læse med på hans blog. Det er rart nogle gange at se, at mænd kan hækle, og at alt indenfor håndarbejde og kreablogs ikke behøver at være nuttede pasteller, blonder, keramik og tapetprojekter. No offence, men det er godt med flere indgangsvinkler på tingene, ikk?


Jeg havde set Theos indlæg om de små plantemåtter (eller hvad hulen skal man lige kalde dem?), og sent i aftes blev jeg pludselig grebet af en trang til at prøve at hækle sådan én. Jeg lurede på billederne og gik i gang med computeren i skødet. Sent blev det, men nu har jeg så en fin udgave af plantemåtten i rigtige tøsefarver. 


Theo Sundh, writing on the blog Crochet Bloke, inspires me a lot. I like his style and it's nice to see how he interprets crochet and blogging. It's very different from most of the other blogs I read. 


I saw Theo's blog post about plant mats, and late last night I thought I would try them out. Here's my version - in girly colours.

6 kommentarer:

  1. Ih, hvor er den fin. Han lyder som et spændende bekendtskab

    SvarSlet
  2. Jo, havde måske tænkt i lidt andre aner ;-) Hvor er det dog en fin blog, og den plantedims er så fin!

    SvarSlet
  3. Hahaha, skøn overskrift, og ja der kom helt klart billeder med også ;-) Men jeg blev alligevel glædeligt overrasket, både over din fine nattehækling og også linket til "en mand som hækler" - fantastisk!!! Super fede ting han laver, har du set hans "nipple brooch", det er da skøn humor. Så tak for inspirationen....

    SvarSlet
  4. Han er skør :o)))) på en gode måde :o)))

    SvarSlet